"In viata, daca muncesti, stii;
daca stii si crezi (in Dumnezeu), trebuie sa vrei,
iar daca vrei, trebuie sa poti"

Marin Toma
Presedinte C.E.C.C.A.R.

Smaller Default Larger

ADMINISTRARE PERSONAL

Serviciul de administrare personal cuprinde urmatoarele activitati:

- Gestionarea (intocmire/actualizare) dosarelor de personal;
- Intocmirea contractelor individuale de munca;
- Intocmirea actelor aditionale la contractele individuale de munca;
- Intocmirea documentatiei pentru incetarea/modificarea/suspendarea contractelor individuale de munca;
- Intocmirea adeverintelor de vechime;
- Intocmirea documentatiei privind abaterile disciplinare;
- Consultanta in pastrarea evidentei privind prezenta salariatilor;
- Consultanta in privinta planificarii si evidentei concediilor de odihna;
- Consultanta in toate problemele de legislatia muncii;
- Intocmirea de rapoarte la solicitarea clientului;
- Suport in cazul controalelor efectuate de organele abilitate ale statului.

Externalizarea serviciilor de administare personal, presupune si transferul responsabilitatii privind aplicarea corecta a legislatiei in vigoare de la angajator catre prestatorul de servicii.